sabato 3 maggio 2003

strawberry wishes

yesterday was the birthday of my friend superqueen: my (belated) wishes for a happy happy happy birthday! (the sweets in the picture are dedicated to her.)

today I tried a simple recipe, which promised to have a great effect once served to my familiars: strawberries dipped in chocolate. I bought ready-made chocolate cover, melted it in hot water and then dipped my strawberries in it.

the result was very good-looking, but the strawberries had the same taste of a cucumber... I have to keep in mind the importance of raw materials in the kitchen.

2 commenti:

  1. Grazie mille per gli auguri e i dolcetti virtuali, bellissimi! Nn capisco perchè nn si riescano a leggere i miei sms dal tuo cellulare...Fatto sta che Cristian vorrebbe piantare le zucche arancioni ma nn è riuscito a trovare i semi...Nn è che a casa tua ne avete qualcuno in più??? Altrimenti il primo Halloween da sposati mi toccherà intagliarne una verde (che è sempre meglio di niente ma, credimi, nn c'è paragone con una zucca 'seria')...Grazie mille! Ciao :)))

    RispondiElimina
  2. le zucche verdi sono più dure da intagliare, prendo subito provvedimenti!

    RispondiElimina